روشهای مقاله نویسی علمی پژوهشی
نوشته شده توسط : زپو

 روشهای مقاله نویسی علمی پژوهشی


دانلود پروژه روشهای مقاله نویسی علمی پژوهشی نام فایل: روشهای مقاله نویسی علمی پژوهشی نوع فایل :ورد قیمت اصلی:  5000 تومان قیمت در فروشگاه ما فقط:  2500 تومان

تهییه شده در: RUBIXFILE.ZEPO.IR

مولف: میثم پاپی مطلق

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)

 مقاله درلغت به معنای گفتار،مبحث،سخن،قول و فصلی از کتاب یارساله آمده است و درفرهنگ معین یکی از معانی این کلمه رانوشته ای دانسته شده که درباره ی موضوعی نویسند.

پیشینه ی مقاله نویسی درزبان فارسی چندان نیست،درکشورمامقاله نویسی ازنیمه ی دوم قرن سیزدهم  فراترنمی رود.درواقع روزنامه و مقاله همزاد هستند،درکشورهای باختری نیز مقاله نویسی نیز به اوایل قرن هفدهم میلادی که نخستین نشریه های دوره ای کشورهای اروپایی انتشاریافت هماهنگ است.ادموندبورک فیلسوف و سیاستمدار انگلستانی روزنامه نگاران را اینگونه مورد خطاب قرار می دهد: ” آقایان شما رکن چهارم دمکراسی هستید.”
معمولا مقاله به آنگونه ازنوشته ها اطلاق میشود،که هدف نویسنده ی آن بررسی یکی از مسائل علمی، ادبی،اجتماعی،اخلاقی وجزآنهاباشد و  بخواهد با پژوهش دقیق ودقت ازجوانب امر موضوع را به اثبات رساند،یا نفی کند.


از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل ورد با فرمت .doc بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.
توجه کنید که این فایل هم با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل داک نیز قابل اجراست.
خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  5000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط: 2500  تومان

 

قیمت این محصول در فروشگاههای دیگر بیش از 5000 هزار تومان می باشد.اما شما می توانید این محصول را امروز در  روبیکس فایل فقط با 2500   تومان خریداری نمایید.

صبر کنید. اگر هم اکنون این محصول را سفارش دهید 5 درصد دیگر تخفیف خواهید گرفت . با زدن کد  تخفیف : 

 c-12nov16-u-20719-r-331-p   می توانید این محصول را با 5 درصد تخفیف بیشتر فقط از روبیکس فایل دریافت نمایید.


خرید و دانلود  روشهای مقاله نویسی علمی پژوهشی






:: برچسب‌ها: آموزش مقاله نویسی , روشهای مقاله نویسی , مقاله نویسی علمی , آموزش نوشتن مقاله ترویجی , آموزش نوشتن مقاله علمی و پژوهشی , مقاله انتقادی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: